Zatwierdzony Plan remontów rok 2014
Plan remontów na rok 2014 zatwierdzony uchwałą Rady Nadzorczej Nr 5/2/2014
z dnia 26.02.2014 r.
PLAN REMONTÓW NA ROK 2014
REMONTY BUDYNKÓW LUB ICH CZĘŚCI
|
|||||
wartość PLN |
|||||
I. |
ROBOTY INSTALACYJNE-SANITARNE |
||||
1. |
Ul.Św.Antoniego 35 - wymiana poziomów kan.,z.w. c.w.u.,cyrkulacji, Zły stan instal. w piwnicach duża awaryjność |
55 000 Koszt szacunkowy |
|||
2. |
ul. Żeromskiego 77 - wymiana poziomów kanalizacyjnych w piwnicach Zły stan instalac.w piwnicach duża awaryjność |
20 000 Koszt szacowany |
|||
3 |
ul. Szczytnicka 42 - wymiana poziomów i pionów z.w., c.w.u., , cyrkulacji, kanal. -odwodnienie piwnic Zły stan całej instalacji, duża awaryjność |
Koszt na podstawie kosztorysu inwestorskiego 90 000 |
|||
4. |
Ul. Ołbińska 2,4,4b - płukanie i czyszczenie instalacji kanalizacyjnej |
Koszt szacunkowy 15 000 |
|||
5. |
Ul.Prądzyńskiego 30a/ Kościuszki 145-147/Swistackiego1-3 - wymiana poziomów kanlizacyjnych. |
Koszt szacunkowy. 30 000 |
|||
6. |
Ul. Kościuszki 159-165/ Świstackiego 2-4 - wymiana poziomów zw.,cw,,cyrkulacji,kan., zaworów p.pion c.o. |
Koszt szacunkowy. 100 000 |
|||
7. |
Ul. Kościuszki 132-136 - wymiana poziomów zw.,cw,,cyrkulacji,kan., zaworów p.pion. c.o. |
Koszt szacunkowy. 80 000 |
|||
8*. |
Roosevelta 8-10 - wymiana pionów z.w., c.w, zw.,,,cyrkulacji,kan., |
100 000 Koszt szacunkowy . |
|||
II |
ROBOTY ELEKTRYCZNE
|
||||
1 |
ul.Roosevelta 20-22 ,modernizacja oświetlenia klatek z częsciową wymianą-WLZ, naprawa instalacji ppoż. |
35 000 Koszt szacunkowy |
|||
2 |
ul.Kościuszki 139-143 – montaż opraw oświetleniowych z czujnikami ruchu |
16 000 Koszt szacunkowy |
|||
3. |
ul. Żeromskiego 77– montaż opraw oświetleniowych z czujnikami ruchu
|
Kosz t szacunkowy 10 000 |
|||
4. |
Ul. Grunwaldzka 35 - montaż opraw oświetleniowych z czujnikami ruchu |
Koszt szacunkowy 14 000 |
|||
5 |
Ul. Św.Antoniego 35 – modernizacja tablicy rozdzielczej ADM |
Koszt szacunkowy 10 000 |
|||
III. |
WYMIANA OKIEN I DRZWI |
|
|||
1. |
Ul.Kręta 4-6- przebudowa doświetlenia klatek schodowych, malowanie elewacji ( likwidacja naświetli wymurowanie ścian, osadzenie okien) I etap – opracowanie dokumentacji technicznej 2014 II etap- wykonawstwo w latach następnych Na wniosek lokatorów |
10 000 Koszt szacunkowy |
|||
2 |
Ul.Grunwaldzka 35,35a wymiana okien na klatce schodowej |
Koszt szacunkowy 30 000 |
|||
3 |
Nowowiejska 31-33 wymiana okien w piwnicach |
1500 Koszt szacunkowy |
|||
IV |
ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE I TERMOMODERNIZACYJNE |
||||
DOCIEPLENIE BUDYNKÓW |
|||||
1. |
UL. Kościuszki 175a,b |
Koszt szacunkowy 300 000 kredyt |
|||
UL. Trzebnicka 18-20 - docieplenie bramy przejazdowej |
10 000 Koszt szacunkowy |
||||
2. |
Ul. Ołbińska 2,4,4b
|
Koszt szacunkowy 300 000 kredyt |
|||
ROBOTY BUDOWLANE |
|||||
1.* |
ul. Trzebnicka 18- 20 wykonanie zadaszenie tarasów ( wg opinii technicznej), Na podstawie wcześniej opracowanej dokumentacji |
8 000 Koszt szacunkowy |
|||
2. |
Ul.Kościuszki 143 c.d -remont tarasów . szt 2 Zły stan posadzek, izolacji, szkody zalaniowe |
Koszt szacunkowy 15 000 |
|||
3 |
Ul.Rychtalska 2 c.d. -Remont dachu Zły stan pokrycia na części z dachówki |
Koszt szacunkowy. 60 000 |
|||
4 |
Ul.Rychtalska 2 Montaż osłony śmietnika – przy współudziale sąsiednich wspólnot mieszkaniowych |
7 000 |
|||
5. |
Ul. Żeromskiego 77- zamknięcie przejazdu na podwórko – wykonanie bram z automatyką otwierania |
Koszt szacunkowy 25 000
|
|||
6. |
Ul.Nowowiejska 31-33 Remont dachu- wymiana pokrycia z blachy |
Koszt szacunkowy 50 000 |
|||
V |
REMONT DŹWIGÓW wg potrzeb |
80 000 |
|||
VI. |
MODERNIZACJA I NAPRAWA ANTEN RTV wg potrzeb
|
10 000 |
|||
VII |
MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH |
||||
1 |
Ul..Wita Stwosza 19/20 Na wniosek lokatorów |
Na podstawie kosztorysu inwestorskiego 30 000 |
|||
2. |
Ul.Roosevelta 20-22 Na wniosek lokatorów |
Koszt szacunkowy 30 000 |
|||
3 |
Ul.Kościuszki 132-136 Na wniosek lokatorów |
Koszt szacunkowy 45 000 |
|||
* wykonanie robót planować na IV kwartał 2014
RAZEM 1 585 000 zł ( w tym kredyt 600 tys)
Uwaga:
1.Koszty planowanych robót są szacowane w oparciu o roboty zrealizowane wcześniej na innych nieruchomościach .
2.Wszystkie realizowane roboty będą wycenione zgodnie z obowiązującymi zasadami kosztorysowania robót w oparciu Katalogi Norm Rzeczowych i obowiązującymi cennikami SEKOCENBUD.
3. Prace zgodnie z pkt I należy zrealizować bezwzględnie w pierwszej kolejności – 2014 rok
Pozostałe będą realizowane w ramach posiadanych środków.
Uwaga-Kradzieże
Szanowni Mieszkancy !
W związku z licznymi zgłoszeniami dotyczącymi okradania piwnic i wózkowni
prosimy Państwa o wzmożoną czujność w swoich zasobach.
Ogłoszenie w sprawie odpadów
Szanowni Mieszkańcy S.M.KOMUNALNIK
Od 1 lipca obowiązują nowe zasady w gospodarce odpadami komunalnymi. Nasze zasoby są obecnie obsługiwane przez Konsorcjum WPO ALBA S.A. Z informacji, które uzyskaliśmy, które również są dostępne na stronach www.ekosystem.wroc.pl, pojemniki do zbiórki selektywnej będą uzupełniane na bieżąco w terminie do 31 sierpnia we wszystkich naszych nieruchomościach.
Częstotliwość wywozów odpadów komunalnych ma być jak dotychczas.
Pozostałe odpady:
- papier, tworzywa sztuczne, metale co najmniej raz w miesiącu
- odpady zielone co najmniej raz na dwa tygodnie w okresie od 1.03.-31.12.
- odpady wielkogabarytowe co najmniej raz na 6 miesięcy
Ponadto przez cały rok będą funkcjonować tzw. punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( PSZOK ) przy ul. Michalczyka 9 ( od pn – pt 8-17 , w soboty 8-16 ) i przy ul. Janowskiej 51 ( od pn- pt 7-15 ).
Każdy z mieszkańców może tam zostawić bezpłatnie: opakowania z papieru, tektury, tworzyw sztucznych, szkła, drewna, metalu, odpady zielone ( skoszona trawa, gałęzie, liście ), odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny, drewno, tworzywa sztuczne, szkło, papier, metale zużyte, baterie, akumulatory, przeterminowane leki, zużyte opony, gruz, odpady budowlane, rozbiórkowe.
Punkty PSZOK nie przyjmują odpadów zmieszanych.
W związku z obecnymi zasadami wywozu i w trosce o porządek przy osłonach bądź miejscach zbiórki uprzejmie prosimy o przemyślane wystawianie zbędnych rzeczy.
S.M.KOMUNALNIK
Informacja o wykonanych pracach na budynkach
Prace wykonane na poszczególnych budynkach- stan na dzień 30.09.2013 r
1- ul. Antoniego 35
- Naprawa tarasu ( wykonanie częściowo nowych nawierzchni ,oraz układu odwodnienia)
- Remont dźwigu osobowego
2- ul. Trzebnicka 24/Św. Wincentego 35
- wymiana poziomów instalacji wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji
- wymiana drzwi wejściowych
3- ul. F. Roosevelta 8-10
- wymiana poziomu kanalizacji sanitarnej
- wymiana stolarki okiennej na kl. schodowej
- częściowa wymiana oświetlenia powierzchni wspólnych
4- ul. Kościuszki 148/150 / Prądzyńskiego 33
- wymiana poziomu kanalizacji sanitarnej
5- ul. Wita Stwosza 19/20
- wymiana oświetlenia na klatce schodowej
6- ul. F. Roosevelta 20-22
- wymiana stolarki okiennej na kl. schodowej
7- ul. Rychtalska 2
- częściowa wymiana pokrycia dachowego
8- ul. Kościuszki 132-136
-wymiana oświetlenia na kl. schodowej
9- ul. Ołbińska 2,4,4b
- wykonanie docieplenia stropu przejazdu budynku
10-ul. Długa 58-64/Łęczycka 1-3
- naprawa nawierzchni chodników i murku oporowego wejścia do budynku
11- ul. Trzebnicka 18-20
- wykonanie nowej nawierzchni w podwórku
- wymiana poziomów inst. wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji