• Strona główna
  • O nas
  • Organa
  • Akty prawne
  • Kontakt
  • Aktualności
  • Wyszukaj
  • LOGOWANIE

Aktualności

  • Wymiana szklanych balust ...
  • Konkurs ofert na WLZ ...
  • 20 czerwca -biuro Spół ...
  • Konkurs ofert-piony wod- ...
  • Rozstrzygnięcie konkurs ...
MORE

Wyszukaj


spoldzielnia

Rozstrzygnięcie konkursu ofert na wymianę pionów w budynkach SM "KOMUNALNIK"

Rozstrzygnięcia konkursów ofert.

S.M. „Komunalnik” ogłasza wyniki konkursów ofert:

 

1. Wymiana pionów instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Długiej 58-64 / Łęczyckiej 1-3

Z.O.i I. „KOMPLEX-BUD” s.c. K.Basiński K.Kowynia

 

 

2. Wymiana pionów instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 132-136

„SYNERGIS INSTALACJE” Sp. z o.o., ul. Hetmańska, Wałbrzych

Życzenia świąteczne

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
oraz zbli
żającego się Nowego Roku
pragniemy serdecznie podzi
ękować Państwu
za dotychczasow
ą współpracę
oraz z
łożyć Wszystkim Naszym Członkom, Mieszkańcom, Współpracownikom i Kontrahentom

moc gorących życzeń, zdrowia,
szcz
ęścia i wszelkiej pomyślności

w Nowym Roku

Rada Nadzorcza, Pracownicy i Zarząd

Spółdzielni Mieszkaniowej „KOMUNALNIK”

 

Przeglądy kominiarskie i wentylacyjne-harmonogram.

Szanowni Państwo!!!

Przedstawiamy Państwu harmonogram obowiązkowych przeglądów kominiarskich i wentylacyjnych przeprowadzanych w zasobach naszej Spółdzielni . Przypominamy, że obowiązkiem mieszkańcow jest udostępnienie lokali w terminach wynikających z harmonogramu przeglądów w celu dokonania kontroli wentylacji. Uczulamy osoby wynajmujące swoje mieszkania aby powiadomiły najemców o terminie przeglądu lub same udostępniły mieszkania w celu dokonania kontroli. Informacje przypominające o przeglądzie będą dostępne również na klatkach schodowych w tablicach ogłoszeń, na IOK oraz przesłane na maila (do osób, które adres mailowy udostępniły w Spółdzielni).

KONTROLE WENTYLACJI

 

L.p.

Adres I termin II termin ILOŚĆ LOKALI/ MIESZKAŃ
1 Św. Antoniego 27/29 5. 12 9:00-10:00 13.12 15:00-16:00 11
2 Św. Antoniego 35 5. 12 9:30-11:00 13.12 15:30-17:00 32
3 ul. Długa 58 5. 12 10:30-12:00 13.12 17:00-18:00 22
4 ul. Długa 60 5. 12 11:30-13:00 13.12 17:30-18:30 12
5 ul. Długa 62 5. 12 12:30-14:00 13.12 18:00-19:00 12
6 ul. Długa 64 5. 12 15:00-16:00 13.12 9:00-10:00 12
7 ul. Łęczycka 1 5. 12 15:30-16:30 13.12 9:30-11:00 15
8 ul. Łęczycka 3 5. 12 16:30-17:30 13.12 10:30-11:30 12
9 ul. Grunwaldzka 35 5. 12 17:00-18:00 13.12 12:00-13:00 15
10 ul. Grunwaldzka 35A 5. 12 18:00-19:00 13.12 13:00-14:00 2
11 ul. Kościuszki 132 6.12 9:00-10:00 14.12 15:00-16:00 11
12 ul. Kościuszki 134 6.12 9:30-10:30 14.12 15:30-16:30 12
13 ul. Kościuszki 136 6.12 10:00-11:00 14.12 16:00-17:00 11
14 ul. Kościuszki 139 6.12 11:00-12:00 14.12 17:00-18:00 9
15 ul. Kościuszki 141 6.12 11:30-12:30 14.12 17:00-18:00 9
16 ul. Kościuszki 143 6.12 12:00-13:00 14.12 17:00-18:00 11
17 ul. Kościuszki 145 6.12 12:30-13:30 14.12 18:00-19:00 11
18 ul. Kościuszki 147 6.12 13:00-14:00 14.12 18:00-19:00 30
19 ul. Prądzyńskiego 30A 6.12 15:00-16:00 14.12 9:00-10:00 14
20 ul. Świstackiego 1 6.12 15:00-16:00 14.12 9:30-11:00 14
21 ul. Świstackiego 3 6.12 15:30-16:30 14.12 9:30-11:00 11
22 ul. Kościuszki 148 6.12 16:00-18:00 14.12 10:30-12:30 10
23 ul. Kościuszki 150 6.12 17:00-18:30 14.12 10:30-12:30 14
24 ul. Prądzyńskiego 33 6.12 18:00-19:00 14.12 12:30-14:00 15
25 ul. Kościuszki 159 7.12 9:00-10:00 15.12 15:00-16:00 21
26 ul. Kościuszki 161 7.12 10:00-11:00 15.12 15:00-16:00 18
27 ul. Kościuszki 163 7.12 11:00-12:00 15.12 16:00-17:00 18
28 ul. Kościuszki 165 7.12 11:30-13:00 15.12 17:00-18:00 15
29 ul. Świstackiego 2 7.12 13:00-14:00 15.12 18:00-19:00 16
30 ul. Świstackiego 4 7.12 13:00-14:00 15.12 18:00-19:00 5
31 ul. Kościuszki 168 7.12 15:00-15:30 15.12 9:00-9:30 9
32 ul. Kościuszki 170 7.12 15:30-16:30 15.12 9:30-10:30 12
33 ul. Kościuszki 172 7.12 16:00-17:00 15.12 10:00-11:00 17
34 ul. Zgodna 18 7.12 16:30-17:30 15.12 10:30-11:30 16
35 ul. Kościuszki 175A 7.12 17:30-18:00 15.12 11:30-12:30 15
36 ul. Kościuszki 175B 7.12 18:00-19:00 15.12 13:00-14:00 15
37 ul. Kręta 4 8.12 9:00-10:00 16.12 15:00-16:00 10
38 ul. Kręta 6 8.12 9:30-10:00 16.12 15:30-16:30 9
39 ul. Nowowiejska 31 8.12 10:00-11:00 16.12 16:30-17:00 14
40 ul. Nowowiejska 33 8.12 10:30-11:30 16.12 16:30-17:30 12
41 ul. Ołbińska 2 8.12 11:30-12:30 16.12 17:00-18:00 13
42 ul. Ołbińska 4 8.12 12:00-13:00 16.12 17:30-18:30 13
43 ul. Ołbińska4B 8.12 13:00-14:00 16.12 18:00-19:00 12
44 ul. Przestrzenna 44 12.12 15:00-16:00 20.12 9:00-9:30 11
45 ul. Przestrzenna 46 12.12 15:30-17:00 20.12 9:30-11:00 24
46 ul. Roosvelta 20 8.12 15:00-16:00 16.12 9:00-10:00 15
47 ul. Roosvelta 22 8.12 15:30-16:30 16.12 9:30-10:30 16
48 ul. Roosvelta 8 8.12 16:30-17:00 16.12 10:30-11:30 15
49 ul. Roosvelta 10 8.12 17:00-18:00 16.12 11:30-12:30 16
50 ul. Rybacka 24 12.12 9:00-10:00 20.12 15:00-16:00 15
51 ul. Rybacka 26 12.12 10:00-11:00 20.12 15:00-16:00 12
52 ul. Rybacka 28 12.12 10:30-12:00 20.12 15:30-16:30 11
53 ul. Rychtalska 2, 2A, B 9.12 9:00-11:00 19.12 15:00-17:00 32
54 ul. Szczytnicka 42 12.12 12:30-13:30 20.12 17:00-18:00 18
55 ul. Szczytnicka 50 12.12 13:00-14:00 20.12 17:30-18:30 11
56 ul. Szczytnicka 52 12.12 13:00-14:00 20.12 18:00-19:00 10
57 ul. Trzebnicka 18 9.12 11:00-13:00 19.12 15:00-17:00 13
58 ul. Trzebnicka 20 9.12 11:00-13:00 19.12 15:00-17:00 13
59 ul. Trzebnicka 24 9.12 11:00-13:00 19.12 15:00-17:00 15
60 ul. Św. Wincentego 35 9.12 15:00-16:30 19.12 9:00-10:30 27
61 ul. Więckowskiego 12 9.12 16:30-17:30 19.12 10:30-11:30 14
62 ul. Więckowskiego 14 9.12 16:30-17:30 19.12 10:30-11:30 13
63 ul. Św. Wincentego 51 9.12 17:30-18:30 19.12 11:30-12:30 17
64 ul. Wita Stwosza 19/20 12.12 17:00-18:00 20.12 11:00-12:00 20
65 ul. Włodkowica 35 12.12 18:00-19:00 20.12 12:00-13:00 11
66 ul. Włodkowica 37 12.12 18:00-19:00 20.12 13:00-14:00 10
67 ul. Żeromskiego 77 9.12 13:00-14:00 19.12 17:00-18:00 21
RAZEM 967

Informacja o zmianie Regulaminu Rozliczania Kosztów Ciepła od 01.01.2023 r.

Wrocław, 12.12.2022 r.

Szanowni mieszkańcy!!!

Informujemy, że od 01.01.2023 r. w Spółdzielni Mieszkaniowej „KOMUNALNIK” będzie obowiązywał nowy Regulamin rozliczania kosztów ciepła i podgrzania wody. Regulamin został wprowadzony uchwałą Rady Nadzorczej nr 16 z dnia 07.12.2022 r.. Zmiany jakie zostały wprowadzone podyktowane zostały przez zmiany w Prawie Energetycznym i przez Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska  z dnia 9 grudnia 2021 r, w sprawie warunków ustalania technicznej możliwości i opłacalności zastosowania ciepłomierzy, podzielników kosztów ogrzewania oraz wodomierzy do pomiaru ciepłej wody użytkowej, warunków wyboru metody rozliczania kosztów zakupu ciepła oraz zakresu informacji zawartych w indywidualnych rozliczeniach (Dz.U. z 2021r. poz. 2273).

Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.smkomunalnik.pl (w zakładce Akty Prawne -Regulaminy), po zalogowaniu się do IOK (w zakładce Dokumenty – Regulaminy) oraz do wglądu w biurze SM „KOMUNALNIK” w godzinach pracy Spółdzielni.

Konkurs ofert na wymianę pionów instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.

Konkurs ofert.

S.M. „Komunalnik” ogłasza konkurs ofert na wymianę pionów instalacji wod-kan w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul.:

- Długiej 58-64 / Łęczyckiej 1-3

- Kościuszki 132-136

Szczegółowe informacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Oferty należy składać w formie pisemnej lub elektronicznej do dnia 16.12.2022 r.

Termin wykonania zadania: 28.04.2023 r.

SM „Komunalnik” zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, jak też uznania, że konkurs nie dał rezultatu bez podania przyczyn.

  1. Rozstrzygnięcia konkursów ofert.
  2. Przeglądy gazowe -harmonogram
  3. Konkurs ofert na wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych
  4. Konkurs ofert- piony Kościuszki 132-136

Strona 17 z 61

  • 12
  • 13
  • ...
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • ...
  • 21
Copyright © 2025 SM Komunalnik. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.